сряда, 17 март 2010 г.

Женски афоризми




Когато на мъжа му е зле, той търси жена. Когато му е хубаво, търси още една...

Средностатистическата жена предпочита да бъде красива, а не умна, защото средностатистическия мъж по- добре вижда, отколкото чува...

Мъжът преди сватбата казва на жената: „Единствено ти ми харесваш......” след сватбата твърдението се видоизменя, и става : „ Единствено на мен ми харесваш!”...

Жените трябва да се обличат така, че на мъжете да се иска, да ги съблекат..”

Ако един мъж отваря врата на колата пред жената, има два врианта: или колата е нова, или жената е нова”...

Ако една жена казва на мъжа, че той е най- умен, значи разбира, че втори такъв глупак няма да намери.

Жената не лъже никога – тя просто не помни, какво е казала преди малко...

„Не!” означава да; „не знам” означава не, а „да” не означава нищо...

„Е, разбира се, аз не съм права, но в крайна сметка не можеш ли да ми поискаш прошка...”

Жената иска много, но от един мъж; мъжът иска само едно, но от всички жени!

„Аз не съм влюбена в себе си. Просто се харесвам...”

Мъжете се делят на достойни недостойни. Жените - на млади и стари!!!

Не тъжете, ако някой е бил с жена Ви преди Вас! По- лошото е, ако някой бъде след това.
Ако сте поканили една жена да танцува, и тя се е съгласила, не бързайте да се радвате. В началото все- пак ще се наложи да потанцувате....

0 коментара:

Публикуване на коментар

ВРАТИ от ВРАТИ.net - Интериорни, Гаражни, Метални, Дворни

Архив

eXTReMe Tracker
 

Интересното от живота, здраве, обзавеждане, хороскопи
Съвети за Вашето здраве - moeto-zdrave.blogspot.com
Училище за жени
За неизвестното
Женско Здраве
Пътешествие
Болести на стомаха

Web Statistics